1-700-700-663
תפריט
על החברה

על החברה

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

מוניטור מוקד לרפואה דחופה, מפתחת ומספקת מגוון שירותים היברידיים בתחום הטלרפואה.

החברה פועלת מתוך הסתכלות הוליסטית על מכלול המחלות של המטופל ופועלת בכמה מישורים-מניעה, ניטור, אבחון מוקדם, מחקר, היענות לטיפול תרופתי, ניהול המחלה והנגשת הטיפול.

שירותי החברה מופעלים באמצעות מוקד רפואי פעיל 24*7, המאויש בצוות רפואי, רב מקצועי  ושירותי טלרפואה עד הבית.

החברה מספקת שירותים לקהל לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים תוך שימוש במערכי שירות מבוססי טכנולוגיות ניטור ומעקב מתקדמות.

הטכנולוגיות המתקדמות של מוניטור כוללות מגוון מכשירי טלרפואה  לשימוש מנוי הקצה, המאפשרים לבצע בדיקות דיאגנוסטיקה שונות בביתו, לשדרם מידית באמצעות הטלפון למוקד מוניטור ולקבל פיענוח ואבחנה  על-ידי צוות המוקד באופן מיידי. מערכת מחשב מתקדמת במוקד מתעדת כל פניה ומעדכנת את התיק הרפואי של המנוי באופן שוטף. הנתונים ההיסטוריים בתיק הרפואי ומימצאי הבדיקות של הפניה מאפשרים לרופאי מוניטור לתת אבחנה מהירה ואיכותית.

מוניטור מספקת שירותים בתחום הניטור והמעקב הרפואי לקופות החולים, למרפאות, לחברות הפארמה והמכשור הרפואי, לארגונים ומוסדות רפואיים רבים.

במקביל משמש המוקד כמוקד לרפואה דחופה וטיפולי חירום רפואי לאלפי מנויים פרטיים ולארגוני גמלאים. וועדי הגמלאים הגדולים בחרו במוניטור כספק שרותי רפואת החירום עבור חבריהם, ביניהם ניתן לציין את גמלאי התעשיה האווירית, עמותת גמלאי  אל על, גמלאי בזק, בנק לאומי ורבים אחרים…

המוקד משמש גם מוקד טלרפואה ומעקב לאלפי לקוחות לאחר אירוע לבבי, או כאלה עם גורמי סיכון, המבקשים לעקוב אחר מצבם הרפואי.

הילדים קרובים לליבנו!

לקוחות עיקריים
מוקד מוניטור משמש כמוקד לרפואה דחופה לאלפי גני ילדים בישראל.
המוקד הקרדיאלי של מוניטור הינו היחיד בישראל המספק לקופות החולים שירותי איבחון הפרעות קצב קרדיאלי לילדים ותינוקות.
החברה נוסדה בשנת 2002, משרדיה הראשיים ממוקמים בבני ברק והיא מספקת שירותים בפריסה ארצית.

 

חזון

הטכנולוגיות הרפואיות, התקשורת והמחשוב מתקדמים במהירות ופותחים אופקים חדשים בתחום הטלרפואה. בתחומי רפואה רבים הולכת ומתעצמת הגישה ש"אפשר גם מהבית"!

• אם אפשר לבצע בדיקה בבית באמצעות מכשיר מתאים, לשלוח אותה תוך שניות למוקד באמצעות הטלפון או האינטרנט ולצרפה לתיק רפואי מקיף המבצע ניתוח אוטומטי של הנתונים הרפואיים – מדוע לטרטר את אותו אדם למרפאה או לקופה.

• אם הרופא המומחה יכול לקבל למחשבו האישי את ממצאי הבדיקה ערוכים עוד לפני זימון החולה לבדיקה חוזרת, יחסכו ביקורים מיותרים במרפאה, זמן רב במהלך הבדיקה והרופא יתפנה לעסוק ברפואה ולא באדמיניסטרציה.  יתרה מכך, הרופא האישי יכול לקבל את נתוני המעקב אחר הפציינט בצמוד לשינוי למצבו הבריאותי ולהיות מעורב באופן ממוקד בהחלטות הרפואיות המתקבלות (ע"פ בקשתו).

מערכות הטלרפואה המתקדמות מאפשרות מעקב רפואי, ללא תלות במיקום או בזמן.  מאפשרות חיסכון ניכר בעלויות ההיקפיות ומאפשרות להפנות את המשאבים הכספיים היקרים אל מה שבאמת חשוב – ההתמחות הרפואית.

החזון אותו הגדרנו בתחילת הדרך הפך למציאות, מוניטור משמשת כיום ככתובת האבסולוטית לניטור ואיבחון קרדיאלי, מפעילה מערכת למעקב ותמיכה במטופלים הנוטלים תרופות, מוקד החלמה למנותחים ומערכות מעקב אחר חולים כרוניים.
מוניטור קשובה ללקוחותיה, מפתחת ומטמיעה טכנולוגיות מתקדמות על מנת לספק שירות מותאם, טוב יותר, לחסוך בעלויות, לספק ללקוחתיה רפואה איכותית השומרת על איכות חייהם.